måndag 2 mars 2009

Kajsa är...

Det här måste jag också skriva om det var ju ganska kul!
Hittade det hos Jag blommar som hittat det hos Jenny som hittat det hos någon annan...
Googla ditt namn + är och skriv ner de fem första träffarna. Förutsätt sedan att alla träffar handlar om dig själv.
1. Kajsa är jobbig (ojdå ja mannen kanske håller med, och tonåringarna förstås, annars är jag rätt harmlös tror jag själv)
2. Kajsa är utbildad civilingenjör i maskinteknik (man vet inte mycket om sig själv)
3. Kajsa är lika spännande som rostat bröd (det var taskigt sagt!)
4. Kajsa är på gång (jodå)
5. Kajsa är med för att lära (det stämmer nog)

1 kommentar:

  1. Ja, det här gjorde ju jag åxå. Jag är tydligen både populär läkare, glamdrottning och alkoholist... i olika delar av Sverige dessutom. Hur hinner jag med allt?
    Rostat bröd är väl inte så spännande men jäkligt gott... och du är ju i a f "på gång"

    SvaraRadera