fredag 9 september 2011

Kommentarer

Nu är jag faktiskt ganska arg på att det inte funkar att kommentera på andras och min egen blogg. Det går från min mobil - ibland. Det står att jag måste logga in fast jag är inloggad. Jag blir bara trött och stänger av, mina kommentarer som jag skrivit blir inte publicerade, det är trist för det är ju bl a kommentarer som gör bloggarna levande.
Dessutom kan jag inte publicera inlägg direkt längre, utan måste klicka på Spara nu och sen gå till inläggslistan och SEN publicera. Krångligt och uttråkande!
Nån som är mer datorkunnig än jag som kan förklara detta? Kan det bero på att mitt gmail-konto krockar med google-kontot? Måste man rensa cashe? Ska jag byta från Blogger? Nån som har nåt förslag?

5 kommentarer:

  1. Jag är inte speciellt datorkunnig, men jag läste en kommentar hos någon som sa att man skulle ta bort markeringen för "fortsätt vara inloggad", så jag gjorde det och då kunde jag kommentera hos andra igen! Jag måste logga in varje gång jag ska in på min blogg, men sen kan jag kommentera!

    SvaraRadera
  2. Tack Sara! Hurra, nu funkar det att kommentera!

    SvaraRadera
  3. Ett annat problem: när jag ska redigera ett publicerat inlägg så går det varken att spara eller publicera, det händer inget när man klickar på knapparna. Det hjälper inte att jag har "fortsätt vara inloggad" okryssad.

    SvaraRadera
  4. hej, det kanske funkar för dig nu om inte så fick jag ett meddelande att gamla version släcks ner,
    tipset var att ladda ner Google chrome och där fungerar bloggen bra, det ser annorlunda ut men man får prova sig fram, förhandsgranskningen direkt på bloggen tycker jag är jättebra..
    lycka till /Irene

    SvaraRadera
  5. Bloggtrubbel är verkligen irriterande, blogg.se har ju problem med att ladda upp bilder titt som tätt. Skumt med en pysselblogg där jag ibland måste beskriva hur pysslen ser ut...inte alltid helt lätt. Skönt att dina kommentarer är igång igen :)

    SvaraRadera