fredag 12 juni 2009

Läsning


Jag tycker om dåligt väder.

Man behöver inte ha dåligt samvete för att man inte är ute och glittrar ikapp med solen. Jag är vad min man kallar en "indoor girl" vilket betyder att jag låter honom och ungen gå ut i parken medans jag sitter inne och ugglar med virkningar och läsning och annat.

Fast idag var lilltjejen och jag ute i regnet på promenad, vilket var hur underbart som helst. Vi hade hela parken för oss själva och flamsade runt och fick torka oss med handdukar när vi kom hem.

2 kommentarer:

  1. Vill du ha bakgrund som jag har eller på hela sidan? även bakom texten?
    Maila mig på info@teskedsmamma.se så ska jag nog kunna hjälpa dig

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också dåligt väder!
    Är man inne o myser behöver man, som du säger inte ha dåligt samvete... och är man ute tycker jag man känner sig så STARK på nåt sätt... allra helst en höststormskväll på hästryggen...

    SvaraRadera