måndag 15 juni 2009

Överraskning


Jag öppnade dockskåpet och upptäckte att någon möblerat så fint, troligen någon vid studentmottagningen, undrar vem det kan vara? Mamman står och badar bebisen i diskhon och i rummet intill sitter pappan och syskonen och vilar i soffan.
På köksbänken ställde jag de nya sakerna från Miniatyrklubben (jag vet att det är jättebarnsligt men det är sant: det kommer ett litet gulligt paket en gång i månaden med lite olika små saker i, kostar 88 kr st och de är faktiskt riktigt fina... Jag känner mig som nio år varje gång): en kaffetermos, två små glasskålar, en keramikkruka, en träburk och två glasburkar med chokladkex och lakritsstänger.

4 kommentarer:

  1. Jag tycker inte alls att du är barnslig...som du kanske förstår ;)
    Tror att jag måste gå med i Miniatyrklubben.

    SvaraRadera
  2. Nej sedan jag klev in i bloggosfären vet jag ju att jag inte är den enda barnsliga personen här i världen... Skönt!

    SvaraRadera
  3. Det var jag som hade möblerat om. Hihi!

    SvaraRadera
  4. Jag är oxå medlem i miniatyrklubben... det har blivit min nya hobby nu. Har avsatt en hylla i mitt vitrinskåp där jag köpt till ett par hyllor från miniatyrklubben så mina små söta saker kan ställas upp ... jättekul!!!!

    SvaraRadera